neděle 7. ledna 2018

Nejlepší knihy roku 2017

Vsadím se, že už jste přečetli nejméně 10 článků a zhlédli ještě víc videí o tom, kdo kolik přečetl za rok 2017 knih. Takže se přidávám i já, protože se chci s vámi podělit, jak se mi tento rok opět nepodařilo splnit čtenářskou výzvu 😅. 
Počet přečtených knih: 56
Počet knih, které jsem chtěla přečíst: 65 (výzvu jsem splnila na 86%)
Počet přečtených stran: 20 683
Nejčastější hodnocení knih: 4/5

Začátek něčeho nového - nejoblíbenější první díl ze série
33023175
Áh, tohle bylo prostě skvělý. Bylo to něco nového, co jsem jednu dobu strašně potřebovala a zároveň moje nejoblíbenější první kniha ze série. Nejen, že má krásnou obálku, ale má i úžasný vnitřek.

Následník - nejoblíbenější "prostřední kniha" nebo druhý díl v sérii
35104368
Tohle byla jednoduše dokonalost sama. Znáte tvrzení, že druhá kniha v sérii je taková meh? Něco mezi dobrým a špatným? Zkrátka tomu něco chybí? Tak to se rozhodně netýká Plamenu v temnotě. Styl psaní Saby Tahir mám strašně moc ráda, protože je stejně jedinečné, jako její jméno.

Nejlepší finále - nejoblíbenější zakončení série
31846779
Nejen, že my, Češi, máme u série Měsíční kroniky hezčí obálky než v zahraničí (kromě prvního dílu), ale máme i hodně povedený překlad, se kterým se kniha četla jedna báseň. Winter obsahovala všechno, co od knižního finále můžete čekat. Hned po Harrym to nejlepší, co jsem kdy četla. Sorry not sorry.

Pravda bolí - nejoblíbenější kniha s reálným základem
30816245
Ruta Sepetys psát umí. O tom vypovídá i fakt, že jsem knihu četla dva dny. Je to krásné, ale smutné. Je to hrozné, ale skutečné. Proto si to musíte přečíst. (Stále jsem na sebe naštvaná, že jsem nejela na Humbook a nepotkala Rutu osobně. 😞)

Single and ready to mingle - nejoblíbenější samostatná kniha
33892312
Nelepší. Contemporary. Vůbec. 

Mimo mou komfortní zónu - nejlepší kniha z žánru, který běžně nečtu
23513349
Poezie nikdy nebyla mým šálkem kávy, ale i tak jsem sáhla po dlouhé době po milk and honey od Rupi Kaur, kterou absolutně zbožňuji. Kniha je psána formou moderní poezie, tudíž ji mnoho lidí nemá rádo, ale who cares. 

Ovace ve stoje - nejlepší z nejlepších
27840861
Proč si asi myslíte, že jsem do kategorie nejoblíbenější první díl ze série nedala Šest vran? No protože by bylo nefér, kdybych zařadila do seznamu dvě knihy od stejné autorky. Miluji to. Miluji to všechno. Svět, postavy, zápletku, plot twisty, konce... Všechno. Nehledě na to, jak sérii Šest vran miluji, tak jsem ani na jednu knihu nezveřejnila recenzi kvůli tomu, jak moc je miluji, ale jednoho dne snad na blogu přibudou. Snad. 

Čestné zmínky - knihy, které se nikam nevešly, ale i tak je moc miluji
18189606   33208152   23006119  
 33819853   32053009   8679437


Žádné komentáře:

Okomentovat