sobota 2. září 2017

[WRAP UP] srpen 2017

Moc se omlouvám, že shrnutí předešlého měsíce vychází tak pozdě, ale od 25. srpna jsem byla na dovolené a přilétla teprve dneska v jednu hodinu ráno :)). Ale přiznejme si, měla jsem už i horší opoždění 😀.

KNIHY

November 9, Colleen Hoover
30. července - 11. srpna
⭐/⭐⭐⭐⭐

A Court of Wings and Ruin, Sarah J. Maas
18. června - 5. srpna
⭐⭐⭐/⭐⭐

Milk and Honey, Rupi Kaur
9. srpna - 13. srpna
⭐⭐⭐⭐⭐

Bitva o Labyrint, Rick Riordan
18. července - 4. srpna
⭐⭐⭐⭐⭐

Fantastic Beasts and Where to Find Them: The Original Screenplay, J. K. Rowling
15. dubna - 5. srpna (anyway......)
⭐⭐⭐⭐⭐

Since You've Been Gone, Morgan Matson
14. srpna - 15. srpna
⭐⭐⭐⭐⭐

NA BLOGU

FILMY A SERIÁLY

Two Night Stand
Na film jsem se koukla díky doporučení na Tumblr, jako jedna z romcom (= romantické komedie) a musím říct, že to byla opravdu zábava. Nasmála jsem se opravdu hodně, doporučuji všem, co si chtějí od všeho odpočinout a pěkně se zasmát. 4 hvězdičky

Jedině ona
Další doporučení a mnohem, MNOHEM lepší, než Two Night Stand. Queen Latifah miluju, už pěknou řádku filmů s ní jsem viděla už jako malá. A můj nejnovější objev Common je sakra dobrý herec a vypadá taky dobře a prostě... ách. Jedině ona je jeden z mála filmů, u kterého se mi líbí dabing. Dabéry vybrali skvěle. A vás prosím, abyste mi doporučili podobný film, protože tohle prostě miluju. 5 hvězdiček

Focus
Focus byl spíše film typu romcom s hodně (ne zas tolik, ale bylo v ní dost) akcí. Jestli mě znáte, tak víte, jak moc miluji celou Smithovu rodinu, počínaje Willem, Jadenem.... Mám je strašně moc ráda a vždycky se podívám na jejich film v televizi 💗. 5 hvězdiček

Věčně mladá
Tohle bylo slabší než filmy před Věčně mladá, ale také se mi to líbilo, protože prostě Harrison Ford. Ale něco tomu chybělo. Užila jsem si to, ale film jsem místy stopovala a dělala mezitím něco úplně jiného. A to není dobré. Možná jsem očekávala víc z 2. světové války. Nevím. 3,5 hvězdičky


BOOK HAUL

Sehnala jsem parádní kousky. Pořídila jsem si Six of Crows a Crooked Kingdom dohromady za 513 korun, takže super cena za anglické knihy. A pak samozřejmě elektronické knihy. Recenzní výtisk Mladí vyvolení, který zrovna čtu a zatím nic moc, První konec, který zní jak Rudá jako rubín a série Andělé v jednom, konečně jsem se také odhodlala ke Zlodějce knih a nakonec Náhradního kluka, kterého jsem zatím odložila.
Výsledek obrázku pro six of crowsVýsledek obrázku pro crooked kingdomVýsledek obrázku pro mladí vyvoleníVýsledek obrázku pro první konecVýsledek obrázku pro zlodějka knihVýsledek obrázku pro náhradníkluk

HUDBA

Ani jedna písnička od BTS? Whaaaaaaaaaaat? Ale zato je to zaspamováno Keshou a Duou Lipou, pardon 😂. Hezké poslouchání! V září to budou asi samé písničky do deště, no co.

Žádné komentáře:

Okomentovat