úterý 1. srpna 2017

[WRAP UP] červenec 2017

Jsem na sebe sakra pyšná. 

KNIHY

Světlo a stíny, Leigh Bardugo
24. června - 4. července
⭐⭐/⭐⭐⭐

Moře klidu, Katja Millay
12. července - 17. července
⭐⭐⭐⭐⭐

Kdybychom se neviděli, Cynthia Hand
3. července
⭐⭐⭐⭐⭐

Probuzení Simona Spiera, Becky Albertalli
13. července - 15. července
⭐⭐⭐⭐⭐

Prokletí Titánů, Rick Riordan (už jsem chtěla napsat autora Percyho 😫)
18. června - 19. července
⭐⭐⭐⭐⭐

Jiskra v popelu, Sabaa Tahir
19. července - 25. července
⭐⭐⭐⭐⭐

NA BLOGU

FILMY A SERIÁLY

Spider-Man: Homecoming
Rozhodně nejlepší Spider-Man a druhý nejoblíbenější film od Marvelu. Tom Holland je prostě perfektní a ti, kdo říkají opak, jsou asi slepí a hluší. Chci na film ještě napsat recenzi, tak buďte trpěliví, protože to za to fakt stojí. A já si v hlavě musím ještě urovnat to, co jsem všechno viděla. 5 milion hvězdiček

Princezna nevěsta
Nebavilo mě to. Jako jo, místy to bylo vtipné, ale ne moc. Jediný důvod, proč jsem se na film dokoukala, byl Westley. 3 hvězdičky

The DUFF
Re-watching asi po padesáté a nikdy neomrzí. Tenhle typ filmů miluju, takže pokud jste viděli The DUFF a máte nějaké doporučení, které je podobné tomuto filmu, rozhodně dejte vědět, protože srpnové noci budou dlouhé. (Knížka je taky super, takže doporučení může být filmové/seriálové i knižní.) 5 hvězdiček

Introverted Boss
Řekněte mi, kdo zvládne zhlédnout šestnácti dílný seriál, jehož jedna epizoda trvá hodinu a čtvrt, za šest dnů? Já, pěkně prosím. Jeden z nejlepších korejských seriálů, který jsem viděla. 5 hvězdiček

Bedeviled
BLBOST. Viděla už jsem mnohem lepší horory a to je moc nesleduji. Hraní bylo hrozné, ale asi mám vysoké nároky po tom všem, co jsem viděla. 1,5 hvězdičky

Hush
Oproti Bedeviled rozhodně lepší. Jeden z nejlepších hororů, co jsem viděla. 4,5 hvězdičky

W - Two Worlds 1x01 - 1x07
Musela jsem si dát od W pauzu, protože SAKRA! Je to vtipné, dechberoucí, super provedení a já nevím co všechno ještě. Koukněte se na to. Je to perfektní. Myslím, že do tří dnů už ho budu mít za sebou. Zatím nejsnadněji daných 5 hvězdiček

BOOK HAUL

Tákže. Recenzní výtisky dva - Probuzení Simona Spiera od martinus.cz a milk and honey od Rupi Kaur, na kterou jsem se sakra těšila od englishbooks.cz. Percyho a November 9 mám jako knížky v mobilu (ostatní, máte taky rozbitou čtečku a snížili jste se na čtení v mobile jako já?).
Výsledek obrázku pro probuzení simona spiera Výsledek obrázku pro milk and honey Výsledek obrázku pro bitva o labyrint Výsledek obrázku pro november 9

HUDBA

Tentokrát mám v playlistu jen 1 písničku od BTS, což jsem se opravdu překonala. Ale k-pop tam najdete i tak 😂. Tento měsíc jsem poslouchala hlavně nové album od Lorde a Lany Del Rey. Taky jsem poslouchala pár písniček z alba Evolve od Imagine Dragons, ale pořádně jsem ho ještě celé neslyšela, takže si je šetřím až na příští měsíc. Moje nejoblíbenější je samozřejmě Butterfly od BTS, ale poslední dny ujíždím i na Ko Ko Bop od EXO - jejich nové album The War je skvost. Poslechněte si ho.

                                        

Žádné komentáře:

Okomentovat