neděle 13. srpna 2017

Já už knih tohoto typu mám po krk│November 9

25111004
KNIHA: November 9
AUTOR: Colleen Hoover
SÉRIE: Samostatná kniha
POČET STRAN: 307
ŽÁNR: NA, contemporary
NAKLADATELSTVÍ: Simon & Schuster
Goodreads
!VAROVÁNÍ! Při čtení knihy vám mohou odumřít mozkové buňky.
ANOTACE: This is a love story between a guy (me) and a girl (Fallon). 
I think. 
Can it even be considered a love story if it doesn’t end with love? 
Mysteries end when the mystery is solved. 
Biographies end when the life story has been told. 
Love stories should end with love, right? 
Maybe I’m wrong, then. Maybe this isn’t a love story. If you ask me…I’d say this might even be considered a tragedy. 
Whatever it is—however it ends—I promised I would tell it. So without further ado.
Once upon a time…I met a girl. 
THE girl.

MÉ HODNOCENÍ: A to jsem si říkala, jaká to bude super knížka, ale teď opravdu netuším, proč jsem s ní marnila svůj drahocenný čas, který jsem mohla věnovat úplně jiné knize.

Od Colleen už mám pár knížek přečteno, takže jsem tak napůl věděla, do čeho jdu. Očekávala jsem jeden či dva plot twisty, které bych nečekala a příběh, který mě zanechá v šoku, ale takovém příjemném, chápete. Ale dočkalo se mi absolutně blbých a šokujících plot twistů rozhodně ne v dobrém slova smyslu.

Fallon mi lezla na nervy v každé kapitole, protože ty její myšlenkové pochody bylo fakt „zábava“ číst. V jedné recenzi na knihu jsem četla, jaká je Fallon silná hrdinka a já jsem si v duchu říkala, „četla tu samou knihu, co já?“. Neměla v sobě ani špetku sebeúcty, protože já, kdybych byla Fallon, bych Bena nakopala do zadku, nechala ho spadnout na chodník, a pak bych si ještě zajela pro auto a alespoň padesátkrát ho přejela. Ben byla absolutní debil. Slušněji to říct nemůžu, protože prostě ne. Jestli já někdy v životě potkám spisovatele, jako Bena, tak beru nohy na ramena a volám policii, že mě někdo obtěžoval svojí debilitou.

Jestli si někdy říkáte, co je horší než hype u Hvězdy nám nepřály, tak na vás vykoukne November 9. V čem je ale November 9 horší než Hvězdy nám nepřály je to, že v knize se objevuje scéna, která nemá daleko ke znásilnění hlavní postavy. Což je úplně mindfuck, když si to tak vezmete, protože ten, kdo se jí pokusil znásilnit, byl Ben, takže double mindfuck. Četla jsem, že Colleen si byla vědoma, jaký problém s sebou tato scéna přinesla a rozhodla se, že při dalším dotisku knihy scénu vystřihne. Nevím, co lidi nechápou na slově ne, omg. Víte co? Já už knih tohoto typu mám po krk. Nejen, že s touto sračkou se musím potýkat ve skutečném světě, spisovatelé ji cpou i do knížek, které mají přinést uspokojení, klid a útěk od dnešního světa. Takže jako bye, už nic od ní si nepřečtu, díky moc. Fakt. Nechuť. Lidi, kteří mohou v klidu žít s tím, co napíšou něco takového, můžou jít za Trumpem a pomáhat mu tvořit/schvalovat nesmyslné zákony. 

ANI JEDNA BLBÁ HVĚZDIČKA TOMUTO KUSU HOVEN NENÁLEŽÍ

Žádné komentáře:

Okomentovat