neděle 2. července 2017

[TÉMA] Nejhorší knihy, které jsem četla / největší zklamání


Čáry života od Veronicy Roth (Recenze)
Mohla bych mluvit donekonečna, jak mě tahle kniha zklamala. No, zklamala. Čekala jsem další knižní bombu, jako od Divergence. Rozdíl mezi Divergencí a Čárami života je obrovský. Divergence patří mezi mé nejoblíbenější knihy vůbec, Čáry života k těm nejhorším. Rasistické aspekty v knize mě opravdu zaskočily, nudný děj a zápletka, kterou jsem hledala hodně dlouho, mě štvaly.

Hvězdy nám nepřály od Johna Greena (Recenze)
Ty postavy jsou tak nereálné, až se mi chtělo brečet. Když si teď, po roce, čtu svou recenzi na knihu, pár věcí bych poupravila a několik jich přidala, ale hodnocení bych neměnila. Kniha se sice dobře četla, ale to bylo vše. Děj nulový = nuda. Filmové zpracování snad o 20% horší, kvůli hereckému obsazení. Řekněte mi ještě jednou, proč mají tuto knihu lidé tolik rádi?

Šepotání do A. G. Howard (Recenze)
Tohle je tak trochu unpopular opinion, ale fakt, že jediné, co se mi na knize líbilo, bylo její grafické zpracování, už o něčem vypovídá. Stejně jako u knihy Hvězdy nám nepřály, se mi nelíbily postavy. No, vlastně celá kniha. Alenku v Říši divů miluji, tak jsem se chtěla jejím retellingům vyhýbat, co to jen šlo. Ale téhle knize jsem neunikla. Bohužel.

RESPEKTUJTE NÁZORY DRUHÝCH

Oko za oko od Jenny Han a Siobhan Vivian (Recenze)
Čekala jsem lehkou letní knihu na posezení. Dostalo se mi naivní dívčí románek o pomstě, která dopadla vskutku blbě. Můj hlavní problém tkví v tom, že já nesnáším, když člověk dělá něco proti jeho vůli a zachází se s ním jako s kusem hadru. Konec knihy pro mě tudíž znamenal velký šok následován „mírným“ znechucením.

Rudá královna od Victorie Aveyard (Recenze)
Tuctový příběh s přimíchanými všemi YA aspekty do jedné velké nezáživné knihy, jejíž pokračování mě vůbec neláká. V zahraničí ji vychvalují do nebes. Otázkou je, zda jim už na mozek nevlezla Trupova vláda, nebo se jim to ze záhadného důvodu opravdu líbí.

Královna stínů od Sary J. Maas (Recenze)
Můj vztah se sérií Skleněný trůn je už dost komplikovaný. Sarah se očividně rozhodla, změnit celou sérii od základů, včetně charakteristiky postav.


Mohla bych pokračovat donekonečna, kdybych měla vyjmenovat všechny knihy, které mě zklamaly, ale tohle jsou moji „favoriti“. Dejte mi vědět, jaké knihy vás zklamaly, či které nenávidíte. Pamatujte, každý má svůj názor. V tom jsme každý jedineční.

Žádné komentáře:

Okomentovat