neděle 4. června 2017

[WRAP UP] květen 2017

Předstírejme, že jsem tenhle článek zveřejnila 1. 6. 😶. Ale abych vám svojí lenost alespoň trochu vynahradila, přidala jsem novou rubriku 😏.

KNIHY

Oko za oko, Jenny Hano a Siobhan Vivian
20. dubna - 6. května
⭐⭐/⭐⭐⭐

Harry Potter a Tajemná komnata: Ilustrované vydání, J. K. Rowling a Jim Kay
7. května - 14. května
⭐⭐⭐⭐⭐

Paní půlnoci, Cassandra Clare
17. května - 1. června
⭐⭐⭐⭐⭐

NA BLOGU

FILMY A SERIÁLY

Sense8 2. série
To, že miluji Sense8 není žádným překvapením. A to, že jsem byla pořádně naštvaná, když jsem zjistila, že Netlix Sense8 ruší, také ne. Ne řekněte sami, tak dobrý seriál už nikdy v životě nenajdete. Osm lidí z různých států, různé barvy pleti a orientace. Budou mi strašně moc chybět 💔. Pokud jste ještě seriál neviděli, ihned to napravte a podívejte se na to. Je to chytlavé, upřímné. S ničím si nebere servítky. A to já mám ráda. 5 hvězdiček

Strong Woman Do Bong-Soon 1x06 - 1x16
Láska moje. 5 hvězdiček

Hanebný pancharti
O tomto filmu jsem slyšela všechno; jen v dobrém slova smyslu. Tak jsem se na to samozřejmě musela hned podívat, protože to bych nebyla já, abych se dobrovolně podívala na film s tématikou druhé světové válka. Btw, jsem jediná, kdo skučel blahem, když zabíjeli Hitlera? 5 hvězdiček

Strážci Galaxie Vol. 2
Mé pocity už znáte, takže není co řešit. Monžá můj nejoblíbenější film od Marvelu? Když nepočítáme sérii Iron Man, samozřejmě 😊. 5 hvězdiček

Weightlifter Fairy Kim Bok-Joo 1x01 - 1x12
Nová posedlost? Je to možné, nebudu lhát. Korejci mají něco do sebe a jejich seriály jsou opravdu vtipné, takže pokud ještě tápete ohledně toho, co o prázdninách budete sledovat, tak se rozhodně mrkněte. 5 hvězdiček

BOOK HAUL

Minulý měsíc mi do knihovničky přibyli samé pecky. První recenzní výtisk jsem obdržela od nakladatelství Slovart, další jsem obdržela od knihkupectví Martinus a třetí knihu jsem si koupila sama. A abych nezapomněla contemporary knihu, která je na léto jako dělaná.

34097673 33978081 23766634 34510370

HUDBA

Tou novou rubrikou je samozřejmě hudba, kterou jsem den od dne víc posedlá. Za poslední měsíc jsem toho na poslouchala docela hodně, ale nejpřehrávanějším interpretem (právě teď je to spíš skupina) se stala korejská skupina (jaké překvapení...) BTS (doporučuji album YOU NEVER WALK ALONE 💕, ale i jejich starší písničky jsou hudební zážitek). Nevím, jestli jste o ní slyšeli, ale pravděpodobně byste měli, protože jejich sláva se každou chvíli rozrůstá, tak šupejte poslouchat, mají na kontě už několik pecek (čtěte jako - poslouchám je až do své smrti). Nová písnička od Liama Payna mi jede poslední dny na přehrávači čím dál tím víc. Camila Cabello a její Crying In The Club a I Have Questions taky stojí za připomínku. O novém albu Cashmere Cat, 9, ani nemusím mluvit. Cestu ze školy trávím s písničkou Home od Ailee a Yoon Mirae, která mě hezky popožene, abych přišla rychleji domů a mohla si pustit korejský seriál.

Žádné komentáře:

Okomentovat