sobota 13. května 2017

[RECENZE] Tahereh Mafi - Jsem rozohněná

22722814
KNIHA: Jsem rozohněná
AUTOR: Tahereh Mafi
SÉRIE: Roztříštěná #3
POČET STRAN: 344
ŽÁNR: YA, paranormální
NAKLADATELSTVÍ: CooBoo
VAROVÁNÍ: Spoilery z knihy Jsem roztříštěná a Jsem zlomená
ANOTACE: Juliette přežila a její příběh pokračuje… Nic už ale není jako dřív. Juliette čeká velká zkouška, musí ovládnout svou sílu a přestat být tou malou zlomenou dívkou.
Osud Bodu Omega je nejasný a každý, na kom Juliette kdy záleželo, se ocitl v nebezpečí. Válka je na dosah ruky a Juliette ví, že jediná cesta, jak se udržet naživu, je svrhnout nový systém. Její smrtící dotek přestává být prokletím a stává se velkou výhodou. Ale i tak to sama nedokáže – pomoct jí může jen někdo, o kom byla vždy přesvědčená, že mu za žádných okolností nemůže důvěřovat: Warner 

MÉ HODNOCENÍ:

Ách jo, Warner…

Vím, co si myslíte. Další teenagerka, co se rozplývá nad knižním bad boyem, ale prosím vás už asi podruhé, přečtěte si povídku Unite Me. Všechno pochopíte. Slibuji!

Výsledek obrázku pro ignite me tumblrNo tak nevím. Od finále jsem teda čekala víc akce a méně rozebírání chování postav. Akce se objevila až na konci, kde proběhla rychle jako lusknutím prstu a niž byste si to uvědomili, byly jste na poslední stránce a co teď? Taky smutníte, že série Jsem roztříštěná končí? Tak nezoufejte, protože se Tahereh rozhodla vydat další tři díly, takže z původní trilogie to bude série s šesti knihami. (Teď zbývá otázka, jestli to Tahereh všechno nepokazí a my budeme mít zlomená srdíčko.)

Z knihy už si pamatuji velké nic. Psát recenzi skoro dva měsíce po dočtení není asi dobrý nápad. Pamatuji si pouze to, jaký byl Adam debil, Warner zlatíčko a moje chuť kopat Juliette do zadku záhadně pomalu vymizela. Sečteno a podtrženo, z recenze toho budete mít „opět hodně“.

Když já už fakt nevím, co vám k tomu napsat. Byla jsem smutná, že série končí? Jo, protože na můj vkus bylo málo Warnera, ale toho už se bát nemusím. Bylo to finále, jaké jsem si představovala? Ne, čekala jsem ho epičtější. Byla tato kniha lepší než ty ostatní? Ani moc ne, ale jako tečka mi to stačilo.

⭐⭐⭐⭐

2 komentáře:

  1. Teda do teď jsem nevěděla, že autorka chystá další díly.. Ani nevím, jestli mě to překvapilo mile nebo nemile, sérii jsem četla už před nějakým rokem a vím, že jsem z toho byla unešená <3 jestli ale opravdu vyjdou další díly, doufám, že nebudu zklamaná.. Děkuji za info! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, já jsem byla stejně šokovaná :D. Snad to autorka nepokazí :).

      Vymazat