čtvrtek 2. března 2017

[WRAP UP] únor 2017

Znáte to, když se snažíte vymluvit, proč jste ještě nenapsali tento článek, když už je druhého? Protože právě to já zažívám. Chtěla jsem se vymluvit, že toho do školy mám hodně, což je pravda, ale já na to kašlu i tak a všechno dělám polovičně. Nádhera, že?
KNIHY
Královna stínů, Sarah J. Maasová
28. ledna - 16. února
♥/

Legenda, Marie Lu
5. února - 20. února
♥/

My ostatní tu prostě žijem, Patrick Ness
18. února - 19. února

Jsem roztříštěná, Tahereh Mafi
20. února - 22. února
♥/

Winter, Marissa Meyerová
22. února - 25. února

NA BLOGU
FILMY A SERIÁLY
Les sebevrahů
Nikdy se nekoukám s kmoškama na horách na horor. Nikdy v životě. 4 hvězdičky

Pokání 
TO BYL TAK SKVĚLÝ FILM! Dokonalost, prostě. 5 hvězdiček

Lucifer 1x10 - 2x13
Že by někdo dokoukal Lucifera? Byly jarní prázdniny, chytla jsem příležitost za pačesy a tady jsem. Úplná emocionální troska, která čeká do května na druhou polovinu série. RIP 5 hvězdiček

From Dusk Till Dawn 3x05 - 3x10
Po měsíci či dvou jsem našla české titulky. A bylo to snadné. Stačilo se trochu víc dostat na internet 😓😑. Škoda, že to byla pravděpodobně poslední série. Byl to opravdu dobrý seriál, všemi deseti doporučuji. 5 hvězdiček

John Wick 2
Jedna věta - čekala jsem víc. 3 hvězdičky

BOOK HAUL
Měsíc co měsíc jsem línější a línější fotit. Takže tady to máte. Dva recenzáky. Jeden přečtený, druhý mě nebaví a nemůžu se vůbec začíst, protože je to nudné a rasistické. Chjo...
Výsledek obrázku pro my ostatní si tu prostě žijemVýsledek obrázku pro čáry života

2 komentáře: