neděle 26. března 2017

Interstellar

Interstellar


Žánr: Sci-fi, dobrodružný, mysteriózní
Původ: USA, Velká Británie, 2014
Délka: 169 minut
Režie: Christopher Nolan
Obsah: Když se náš čas na Zemi blíží ke konci, je skupina výzkumníků pověřena nejdůležitějším posláním v lidských dějinách: cestou za hranice naší galaxie, při které má za úkol najít mezi hvězdami pro lidstvo nový domov.

Můj názor: Řeknu vám, do filmu je lepší jít s absolutně žádným očekáváním, protože je všechny předčí.

Výsledek obrázku pro interstellar tumblr
Kašlu vám na nějakou romanci. Nejsilnější
vztah byl mezi otcem a dcerou.
Nemůžu uvěřit, že mi trvalo 3 roky (!!!), abych se koukla na tenhle legendární, nádherný, kurnik-sakra-mega skvělý film, který musí vidět opravdu všichni. Je to tak dobrý, je to tak promyšlení, já z toho prostě umřu. Brečela jsem asi půlku filmu. Čtvrtina byla z toho, protože tam byly fakt nechutně smutný scény a zbylá čtvrtina z toho, jak to bylo nádherný. Jo, to už o něčem vypovídá.

O filmu jsem věděla velký houby. Věděla jsem dvě věci – hraje tam Matthew McCounaghey a režíruje ho Christopher Nolan. V patnácté minutě jsem zjistila, že hudbu musel složit Hans Zimmer. A já, jako jeho skalní fanda, jsem na sebe nebyla nikdy tak pyšná, že už jsem poznala jeho instrumentální hudbu. Láska, no.

Málem mi vypadly bulvy z toho, jak skvěle Matthew, Anne a spol. hráli. Je vidět, že si toho Oscara film zasloužil.

 Snažím se napsat plnohodnotný článek, ale ono to nejde, jak moc je to dobrý. Brečím, jen když si na to vzpomenu. Je to skvost. Můj nejoblíbenější film. Ever. Prostě… podívejte se na to. Udělejte si tu laskavost a na ten film se podívejte. Alespoň jednou za život vám oči budou děkovat, že jste se na něco takového podívali. 

100%

Žádné komentáře:

Okomentovat