středa 8. března 2017

[DOPORUČENÍ] Ženské spisovatelky

Ženské spisovatelky

Výsledek obrázku pro international women's day tumblr
Krásný Mezinárodní den žen! 
J. K. Rowlingová
,,Všechno je možné, pokud máš dost silné nervy."
Výsledek obrázku pro j. k. rowling tumblr
Myslím si, že J. K. Rowlingovou nemá cenu představovat, protože ji zná každý. A já jsem poctěná, že můžu říct, že díky ní jsem žena, jaká jsem teď. V Harrym Potterovi mě toho hodně naučila o mně samotné. S touto knižní sérií jsem strávila celé své dětství, tak jsem na sebe pyšná, že jsem za svojí ženskou hrdinku měla už od začátku právě J. K. Rowlingovou. Dalo by se říct, že je něco jako moje knižní matka.
Ženská postava, kterou jsem se nechala inspirovat.: Stejně jako spousta dívek na mě zanechala "stopy" Hermiona Grangerová. Už od malička jsem si přála být stejně inteligentní a zábavná, chtěla jsem mít hlavu na správném místě. A to jsem se díky ní naučila. 

Cassandra Clareová
,,Naděje je někdo to jediné, co nás drží naživu."
Výsledek obrázku pro cassandra clare tumblr
Pamatuji si samu sebe, jak jsem byla celá nadšená z toho, že se moje oblíbená kniha Město z kostí zfilmuje a já uvidím svět lovců stínů na vlastní oči. Byla to taková ta dětská radost, na kterou hodně ráda vzpomínám, protože mi připomíná období mého života, kdy jsem nebyla moc seznámená s LGBTQ (=lesbičky, gayové, bisexuálové, transvestité + komunita). Díky ní jsem pochopila, že je absolutně normální, aby člověk stejného pohlaví miloval člověka toho samého pohlaví, protože vysvětlujte malému dítěti, co to ta LGBT komunita vůbec je.
Ženská postava, kterou jsem se nechala inspirovat.: Ze světa lovců stínů je těžké vybrat pouze jednu ženskou hrdinku, protože lovce stínů považuji za silné osobnosti. Mým ženským vzorem, ke kterému jsem vzhlížela už od začátku, je Isabelle Lightwoodová. Je hezké vidět ženu, která se o sebe umí postarat bez toho, aby v životě byla odkázaná na pomoc mužů.  

Suzanne Collinsová
,,Některé cesty člověk musí projít sám."
Výsledek obrázku pro suzanne collins tumblr
Díky Suzanne, nebo spíše díky tomuto citátu, jsem pochopila, že mí rodiče tu nebudou navždycky, aby mě vedli na správnou cestu životem. Ne vždycky vedle sebe budu mít přátelé, kteří mě rozesmějí, i když mi není zrovna dvakrát hej. Je hezké mít své blízké u sebe, ale některé cesty člověk opravdu potřebuje projít sám bez toho, aniž by je člověk chytal za ruku. Je potřeba se spoléhat se na samu sebe.
Ženská postava, kterou jsem se nechala inspirovat.: Bez řečí a okolků, Katniss Everdeenová. Nejen proto, že je to hlavní ženská hrdinka, ale také, že je potřeba bojovat za to, za co věříme, bez ohledu na to, jak moc se to zdá pošetilé.


Žádné komentáře:

Okomentovat