čtvrtek 22. prosince 2016

[RECENZE] Colleen Hoover - Bez naděje

Výsledek obrázku pro maybe someday
KNIHA: Maybe Someday
AUTOR: Colleen Hooverová
SÉRIE: Maybe Someday #1
ŽÁNR: NA, contemporary
NAKLADATELSTVÍ: Atria Books
POČET STRAN: 320
ANOTACE: Sydney byla se životem spokojená. Ve škole jí to šlo, v práci taky, měla nejlepšího přítele, jakého si mohla přát, a její kamarádka tu pro ni vždycky byla. Až do chvíle, kdy zjistí, že ji ti dva spolu podvádějí… a že to trvá hodně dlouho. Najednou se Sydney ocitá venku, na dešti, bez své kabelky a jen s minimem věcí. Neví, jak dál a co si počne. Pak se ovšem ocitne v bytě souseda, kterého vždycky jen viděla na balkóně a o kterém neví nic jiného, než že výborně hraje na kytaru.

MÉ HODNOCENÍ:

Ach jo, jenom já můžu psát recenze na knihy i dva měsíce po dočtení a pamatovat si z nich velké kulový.

Výsledek obrázku pro maybe someday colleen hoover tumblrKaždopádně zapomeňme na moji lenost, která mě poslední dobou sužuje a pojďme mluvit o Maybe Someday. Aka – kniha, kterou nechápu, že do češtiny ještě nikdo nepřeložil. V Americe je Colleen Hooverová spisovatelka s velkým S a u nás v Česku po ní sotva někdo páchne. Fér to k nám čtenářům rozhodně není, protože přicházíme o hodně. 4 knihy jsou málo.

Jsem ráda, že o této knize jsem slyšela už u zahraničních blogerů, protože změnila můj pohled na spoustu věcí, o kterých se v knize mluví. Colleen přišla i s neokoukanou věcí, za kterou jsem opravdu moc ráda, že o ní zrovna ona psala, protože ona to prostě umí. Protože jestli to někdy vytáhne i John Green, tak z toho chlapa už fakt nebudu moct.

Kniha mě, jak jinak, více než bavila. A to, i když jsem ji četla na mobilu. U Colleen je naprosto jedno, jestli její knihu čtete v knihkupectví, doma, na mobilu, tabletu čtečce. U Colleen je poznat, že si popularitu jak u nás, tak i v zahraničí zaslouží.

⭐⭐⭐⭐⭐

Žádné komentáře:

Okomentovat