sobota 5. listopadu 2016

WRAP UP - říjen

Jsem na sebe naštvaná, že jsem shrnutí za minulý měsíc nepřidala dříve, ale co se dá dělat. Písemky se na mě stále valí, přijímačky se blíží, už týden mám čtenářský blok a k tomu všemu jsem se začala koukat na nový seriál. Tohle všechno se mě stále drží. A ještě hodně dlouho bude.

KNIHY
Dvůr trnů a růží, Sarah J. Maasová
♥♥♥♥/
3. října – 11. října

NA BLOGU

FILMY A SERIÁLY
Kráska a zvíře
Po dlouhé době jsem se podívala na nějakou tu starší disneyovku. A jak jinak než na mého největšího oblíbence (a jak jinak než na Disney Channel). Vždycky jsem měla ráda Belle a její posedlost knihami, a co si budeme povídat, i zvíře mělo něco do sebe. Miluju, miluju, miluju. A ano, v lednu mi je patnáct let. 5 hvězdiček

Tísňová linka
Tak tohle nebyla moje volba filmu, přísahám (nedovolím volný pád, nad útesem dál chci stát…). Aneb když po stoletích se s celou rodinou rozhodnete koukat na film, a táta vybere právě tohle. Ale nebylo to vůbec špatné. Halle Berry jsem měla vždycky ráda. Tenhle film měl hlavu a patu, za to jsem opravdu moc ráda. 5 hvězdiček

Lovci mafie
Tomuto filmu jsem se vyhýbala, co nejvíce to šlo. Od června jsem si každý měsíc říkala, že se na to už opravdu musím podívat a ono nic. Díky mému ponocování jedné říjnové noci jsem ho ale konečně (!!!) viděla. A musím říct, wau. Sean Penn je fakt legenda, to si lhát nebudeme. Ryan Gosling je zlatíčko všude, kde se objeví. Konečně nějaký pořádný film, který jsem po dlouhé době viděla. 5 hvězdiček

Hitch: Lék pro moderního muže
Will Smith a Eva Mendes v jednom filmu? Ano, prosím. Tak tohle bylo fakt super, i když jsem tenhle film viděla už asi po páté. Pořád mě baví (opilého Hitche po jitrocelovém sirupu musí vidět každý) a má stále svojí úroveň. Doporučuji všem, kteří mají chuť podívat se na kvalitní komedii. 5 hvězdiček

Muž se železnou maskou
No, co bych vám věšela bulíky na nos. Mám ráda VŠECHNY filmy s Leem, až na Muže se železnou maskou. Na to už se snad nikdy nepodívám. Nechápejte mě špatně, námět je fakt super. Kdo by nechtěl vidět Lea dvakrát, že jo? (Nad tím, že Leo hraje ve filmu s Gérardem Depardieuem, se vám tady rozplývat nebudu. To je snad všem jasné.) Ale ty herecké výkony teda nic moc. Role, kterou ztvárňoval Leo, se mi moc nelíbila. Přišlo mi, že mu nesedla. Téma ‚čtyř mušketýrů‘ bylo fajn, ale režisérův pokus o dramatičnost a soucit mezi nimi mi přišel fakt k smíchu. 3 hvězdičky

Harry Potter a kámen mudrců
Na Nově začali dávat zase Harryho, takže u nás v rodině je povinnost, být ve 20:20 na gauči u televize. U každého dílu mě chytí taková nostalgie, díky které se musím po konci dílu schoulit do klubíčka a brečet. Vidět všechny tak malé a nevinné je prostě moc i pro mé chladné srdce. 5 hvězdiček

Harry Potter a Tajemná komnata
Když jsem byla malá, tak jsem se tohoto dílu strašně bála a nerada jsem se na něj koukala znovu. Pokaždé, když jsem si dávala maraton šesti dílů (protože poslední dva díly ještě nebyly venku), tak jsem druhý díl přeskakovala a prostě se na něj nepodívala. A teď, když se ohlížím zpět do svých dětských let, tak si říkám, co to se mnou sakra bylo blbě, protože tenhle díl je mistrovské dílo. Ten bazilišek, Zlatoslav, Draco, mnoholičný lektvar. Prostě nádhera. 5 hvězdiček

Harry Potter a vězeň z Azkabanu
Ó, ANO! Můj nejoblíbenější díl přišel na řadu a já jsem doma výskala jak malá holka, když přišel na obrazovku poprvé Sirius (a potom jsem si uvědomila, že pátý díl není pro něj moc happy a začala hystericky brečet). Klofan, třípatrový autobus, nafouklá teta Marge, REMUS LUPIN (!!!). Další, příšerně nostalgický díl, který mě pokaždé chytí za srdce (čtvrtý díl je strašně moc super, pátý je moc psychicky náročný, šestý přežívám, sedmý znamená slzy a menší dávka smutku, že všechno končí a osmý díl je pro mě amen, oceány slz, mega dávka smutku, strašně velká dávka nostalgie a nakonec přichází Tumblr, u kterého strávím celý zbytek dne. Je to fakt hnusné, ale jsou to ty nejkrásnější pocity na světě, které už nikdy nebudu moct schopna cítit u něčeho jiného než Harryho Pottera.) 5 hvězdiček

From Dusk Till Dawn (první série)
Znáte takový ten pocit, když brouzdáte po Tumblr a všichni mluví o nějakém novém seriálu? Tak přesně to se mi stalo v pátek. Všichni byli na Tumblr unešeni ze Setha a Richarda Gecka, kteří jsou tzv. „family goals“, tak sem s tím, jsem si řekla. A rozhodně toho nelituji. Jednu sérii, která má deset dílů, každý z nich trvá tři čtvrtě hodiny, jsem zhlédla za dva dny. Tři díly v sobotu, to byla fakt síla, speciálně, když se na to koukáte o půlnoci. A zbylých 7 dílů jsem dokoukala v neděli. S přestávkami na záchod, jídlo a sem tam jsem s mrkla i z okna. Takže jsem dohromady u počítače strávila cca 300 minut, což je 5 hodin. Závisláka hold v sobě nezapřu. 5 milionů hvězdiček

BOOK HAUL

Dvůr trnů a růží jsem vyhrála ve Víkendovce u Coo Boo. Pro jednou jsem měla štěstí.


A druhý díl A Court Of Mist And Fury, který by u nás měl vyjít tuším někdy v květnu, jsem si pořídila před dvěma týdny. A jak už jsem na začátku článku zmiňovala, mám čtenářský blok, tudíž jsem z knihy přečetla velké kulový.




Co se vám přihodilo minulý měsíc? Pořídili jste si nějaké knihy? A pokud se koukáte na nějaký seriál, rozhodně mi dejte vědět, začíná podzimní čas a já nemám co dělat. (Teda mám, ale před povinnostmi ráda utíkám. Samozřejmě metaforicky, utíkám jenom k jídlu.)



Žádné komentáře:

Okomentovat