neděle 18. září 2016

[RECENZE] Colleen Hoover - Bez naděje


Bez naděje (Bez naděje, #1)

KNIHA: Bez naděje
AUTOR: Colleen Hooverová
SÉRIE: Bez naděje #1
ŽÁNR: NA, contemporary
NAKLADATELSTVÍ: Yoli
POČET STRAN: 384
ANOTACE: Když se sedmnáctiletá Sky seznámí s Deanem Holderem – možná jediným klukem, jehož provází ještě horší pověst než ji – něco se v ní změní. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly. Holder ji uchvátí i vyděsí už během prvního setkání, ale hlavně ji dokáže probrat z citové otupělosti, kterou už začala považovat za součást své povahy. A vyvolat v ní vzpomínky na minulost… vzpomínky tak bolestné, že by si přála nechat je dál hluboko pohřbené.

MÉ HODNOCENÍ:

Zatím nejlepší kniha od Colleen Hooverové (přečetla jsem zatím jenom dvě, ale pšt!).

Není to zrovna nejoriginálnější kniha, přiznávám. Přeci jen, už tu bylo dost knih, které se zaobírají sexy kluky, kteří jsou záhadnější ještě víc než tajemný hrad v Karpatech a o holkách, které jsou úplně jiné, než se o nich povídá. Jenže tenhle příběh má v sobě nějaké ‚něco‘, které ostatní knihy tohoto typu nemají.

Výsledek obrázku pro hopeless colleen hoover tumblrKniha mě bavila tím, jak Colleen píše. Její styl vyprávění vás chytí a nepustí, dokud nejsou 2 hodiny ráno a vy knihu prostě nedokážete odložit. Nutí vás dočíst tu knihu až do konce, i když je tak pozdě v noci. Co si budeme povídat, mě všechny styly psaní někdy nechytí a ke čtení se musím nutit, ale na Colleen něco je.

Další důvod, proč si knihu přečíst, je zápletka. Jak říkám, začátek knihy není nic zvláštního, ale strašně moc jsem ocenila, že vztah mezi Sky a Holderem není vytvořen ve spěchu. Důvěra mezi nimi se postupně vytváří, jejich vztah má sice své mouchy, ale vzhledem k tomu, k čemu v knize dojde, se nikdo ani nemůže divit.

Aka, ten zvrat ke konci je příšerný a dech beroucí. Nevěděla jsem, že k něčemu takovému dojde.  Je pravděpodobné, že někteří čtenáři knihy Bez naděje zápletku věděli dříve než já, a velký podíl na tom asi bude to, že mému mozku dělá občas problém něco tak ‚těžkého‘ uhodnout, protože já a odhalování zápletek a rozuzlení nejsou moc dobří kamarádi…

small gold starsmall gold starsmall gold starsmall gold starsmall gold star

Žádné komentáře:

Okomentovat