pondělí 18. července 2016

[RECENZE] Jennifer L. Armentrout - Origin

Origin (Lux, #4)
KNIHA: Origin
AUTOR: Jennifer L. Armentroutová
SÉRIE: Lux #4
ŽÁNR: Paranormální
NAKLADATELSTVÍ: -
POČEK KAPITOL: 31 kapitol
!VAROVÁNÍ! SPOILERY Z KNIHY ObsidianOnyx a Opal
ANOTACE: Daemon udělá cokoliv, aby dostal Katy zpátky. Po úspěšném, ale katastrofálním útoku na Mount Weather, čelí nemožnému. Katy je pryč. Zajatá. Všechno, co může Katy dělat, je přežívat. Obklopena nepřáteli, jediná možnost, jak tím může projít, je přizpůsobit se. Kdo jsou ale opravdu ti špatní? Daedalus? Lidstvo? Luxeni? Společně mohou čelit čemukoliv.


MOJE HODNOCENÍ:
NEJLEPŠÍ DÍL V SÉRII!!!!! Miluju, miluju, miluju!

Tenhle díl byl od pořádku až do konce napěchován pořádnou dávkou akcí, která po celou knihu neskončila. Jak jinak, konec jsem musela zase rozdýchávat, ale na to jsem si už u Jennifer zvykla, takže no stress, že?

Obvykle mi vadí, když je kniha napsána z vícero pohledů, ale přijde mi správné, že Jennifer napsala Origin jak z pohledu Katy, tak Daemona, protože vidíme, co zažívá Kat v zajetí a co Daemon při hledání Katy. Je to prostě vymyšlené.

Přijde mi, že v tomto díle se dozvídáme mega hodně věcí o mimozemské rase obecně. K tomu všemu zajatá Katy, která to má fakt ultra těžký a Daemona, který, jak jinak, je nasr*** naštvaný jak prase a chce zabít všechno živé, co se jen dotklo Kat. *Boyfriend materiál, no fakt že jo!* *Umírám.*

Hned od začátku nás Jennifer nešetří a naservíruje nám pořádně velkou dávku OMG momentu. Fakt, nekecám. (Kdy jsem vám taky naposledy kecala, co?) Byla jsem tak strašně happy, že jsem začala vídat na každém kroku, který jsem učinila, jednorožce a duhu, protože jsem byl strašně ráda, ale zároveň mi bylo strašně líto Kat, ale řekla jsem si, že se z toho nakonec dostane, že?

No a Daemon v téhle knize byla snad ta nejlepší věc, která se mi v životě stala *srdíčkové oči*. Knižní obálka o něm strašně moc vypovídá, i když bych byla radši, kdyby místo tohohle chlápka vyfotili Tylera Hoechlina (Derek Hale ze seriálu Teen Wolf), které si jako Daemona představuju, protože to prostě nejde.

Mimochodem, tímto vás chci také připravit na změnu obálky, kterou zažijeme k poslednímu dílu. Je to naprostá hrůza. Nepochopím tyhle lidi, kteří se rozhodnou, že změní knižní obálky, když už jsou skoro všechny knihy vydané. Neříkám, že obálky k sérii Lux patří mezi mé nejoblíbenější, ale komu by se nelíbil polonahý kluk, že? Tedy, pokud jste holka…

Žádné komentáře:

Okomentovat