neděle 3. července 2016

[RECENZE] Cassandra Clare - Město z popela

Město z popela (Nástroje smrti, #2)
KNIHA: Město z popela
AUTOR: Cassandra Clareová
SÉRIE: Nástroje smrti #2
ŽÁNR: YA, fantasy, romantický
NAKLADATELSTVÍ: Knižní klub
POČET STRAN: 392
Goodreads
!VAROVÁNÍ! SPOILERY Z KNIHY Město z kostí
ANOTACE: Clary Frayová si toužebně přeje, aby se její život zase vrátil do normálních kolejí. Ale co je vlastně normální, když jste lovec stínů, zabíjíte démony, vaše matka je v kómatu způsobeném kouzlem a vy najednou vidíte vlkodlaky, upíry a víly? V druhém díle napínavé série autorka vtáhne čtenáře zpět do temných spárů newyorského podsvěta, kde láska vždy znamená nebezpečí a moc s sebou přináší smrtonosné pokušení.


MOJE HODNOCENÍ:

Clary a Jace jsou sourozenci?! Jako WTF????!?!?!?!?!?

Jop, to byla moje první reakce po dokončení Města z kostí. Nejen, že nám autorka do první kniha zasadila milostný trojúhelník, ale i ho zničila tím stylem, že Clary a Jace jsou bratr a sestra -_-. Oukej, už jsem se přes to přenesla. (He, už pátý re-reading a velké prd.) Já jsem se přes to přenesla (he), ale Jace s Clary očividně ne…

Nechci nějak prozrazovat děj, ale myslím, že je všem jasné, co se stane. Clary a Simon spolu začnou ‚chodit‘. Pokud se tomu tak dá říkat. Clary neustále myslí na Jace a Simon má své vlastní problémy (neřeknu jaké, protože haló spoilery). Jako soráč, ale takhle si chození nepředstavuji.

No co, vem to voda. Jace po zjištění, že Valentýn je jeho otec už není jako dřív a dostává se do všelijakých problémů, ze kterých jeden pro něj bude fatální. Clary se snaží najít způsob, jak probudit svojí matku, Alek se pomalu, ale jistě smiřuje se svojí sexualitou a Isabela je *flawless* jako vždy.

No, ale lidičky! Co ty otravný postavy? Ty mě každou stránku bodaly přímo do očí, až jsem chtěla vzteky řvát. Lalallalala, ale jsem happy, protože jsem tuto sérii už četla a vím, že to bude pořád bolet, ale už jsem se tím smířila.

Pokud vám ze všeho nejvíc na knize vadily postavy, tak to hodně štěstí, s koncem knihy. XOXOXO, přeji příjemnou smrt.

2 komentáře:

  1. Město z Kostí jsem nečetla (ani nejspíš číst nebudu), ale takže mi polovina věcí, co jsi napsala nic neříká, ale.. procítěně napsáno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina té recenze nedává smysl, protože jsem z té knihy byla jako vždy úplně nervózní :D.

      Vymazat