sobota 11. června 2016

Captain America: Občanská válka

Captain America: Civil War
Žánr: Akční, sci-fi
Původ: USA, 2016
Délka: 147 minut
Obsah: Film studia Marvel Captain America: Občanská válka se odehrává v době, kdy Steve Rogers převzal vedení nově zformovaného týmu Avengers, který se nadále snaží chránit lidstvo. Dojde však k dalšímu incidentu, ve kterém sehrají Avengers nešťastnou roli. Politické tlaky vyústí ve vytvoření systému zodpovědnosti vedenému vládní organizaci, jež na tým superhrdinů dohlíží a řídí ho. Nová skutečnost Avengers rozdělí na dva tábory. Jeden vede Steve Rogers, jež hájí svobodu Avengers, aby mohli bránit lidstvo bez vládních zásahů. Druhý vede Tony Stark, který překvapivě zastává myšlenku vládního dohledu a zodpovědnosti. Připravte se vybrat si svou stranu a přidat se k non-stop akci na dvou frontách. 


Pokud můj blog navštěvujete již nějaký ten pátek, tak asi víte, že jsem se pořád nemohla rozhodnout, do jakého týmu patřím. A musím říct, že i na cestě do kina jsem to stále nevěděla. V autě jsem byla šíleně nervózní, protože, přiznejme si, Marvel má dost super filmy a oni najednou přijdou s tím, že proti sobě postaví právě mé nejoblíbenější postavy z celého týmu Avengers. A teď velmi neochotně přiznávám, že jeden z nich je neskutečný tupec.

Dejme tomu, že na film jedete se sestrou a tátou. Sestra objedná špatně nachos (-_-), vyzvednete vstupenky a šupky dupky na sedadlo. Začátek byl, no, velmi hmm, polonahý Bucky, takže žádná stížnost, ale tím směrem kam to dále směřovalo…

JSEM TÝM IRON MAN, OUKEJ?!?!? Absolutně jsem chápala Stevea, že chce chránit Buckyho, Wandu a všechny, ale to, co se stalo v Africe mě tak neskutečně dopálilo. Proboha živého, vždyť je voják, neměl se tak snadno nechat rozhodit. A Wanda? Promiňte, že se dnes vyjadřuji vskutku sprostě, ale chovala se jak neskutečná kráva. Za celý film si nevzpomněla na svého bratra, což bylo od ní fakt hnusné.

Připadalo mi, že Steve se chová strašně sobecky. Nemohu vám říct proč, protože haló, spoilery! Ale pokud se i vy chystáte do kina nebo jste tam již byli, si můžete udělat názor sami za sebe. Fajn, mé pocity jsou trošku přibarvené, protože jsem tým Iron Man, ale snad se najdou i tací, kteří se mnou souhlasí.

A když už si říkáte, že horší to už být nemůže, tak se to ještě víc pokazí s Pepper a Tonym. Tohle mě tak neskutečně naštvalo, až jsem prskala sliny. To režiséři opravdu nevychytali -_-.

Moje nejoblíbeněji postavy jsou více než jasné. T’Challa (Vaše Výsosti), Tony Stark (toho nejde nemilovat), Rhodney (zlato moje) a Bucky (je mi jedno, že je u Stevea a že udělal tu hroznou věc, ale pořád jsi nevinné štěňátku a já tě nedám). Zato se mi zprotivil Steve (aka na co sáhnu, to poseru), Clint (chlapa, hraješ pořádnýho kuse vola a to jsem tě milovala), Wanda (ode mě respekt nečekej), Sam (ten jeho xicht se mi tak strašně protivil) a Ant Man (blbče jeden, jestli tu věc uděláš ještě jednou, tak tě vykuchám).

Musím také zmínit Spider-Mana v podání úžasného Toma Hollanda! Myslela jsem si, že tak strašně mladý kluk nemůže hrát tak úžasnou postavu, ale tleskám. Opravdu skvělá práce.

Tenhle film na mě zapůsobil neskutečným dojmem. Tleskám tvůrcům komiksu, byl to fakt super nápad. A ještě větší potlesk pro režiséry, scénáristy a samozřejmě hercům, za jejich neskutečné výkony (Robert forever!!).

1000000000000%

Otázka pro vás: Tým Captain America nebo Iron Man?

Žádné komentáře:

Okomentovat