středa 15. června 2016

[RECENZE] Jenny Hanová - P. S. Stále Tě miluju

P. S. Stále Tě miluju (To All the Boys I've Loved Before, #2)
KNIHA: P. S. Stále tě miluju
AUTOR: Jenny Hanová
SÉRIE: Všem klukům, které jsem milovala #2
ŽÁNR: YA, romantický
NAKLADATELSTVÍ: CooBoo
POČET STRAN: 304
!VAROVÁNÍ! SPOILERY Z KNIHY Všem klukům, které jsem milovala
ANOTACE: Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou? 

MOJE HODNOCENÍ:


Jsem jediná, která od knihy očekávala něco víc a na konci byla pořádně zklamaná?

Ano, je to tak. Od P. S. Stále Tě miluju jsem čekala něco víc, než mi bylo dáno. Obálka je jako vždy (divíte se, když je od CooBoo?) skvělá, autorka píše božsky, ale ten děj mi nějak moc nesedl. A pokud už mě nějakou tu chvíli znáte, tak víte, co mi na knize nejvíce vadilo. Jo, je to tak. Milostný trojúhelník.
To je klučičí ego opravdu tak snadno rozbitná a křehká věc? Nejspíš ano.
Na začátku knihy jsem byla celá melancholická z toho, že v ruce držím druhý díl (aneb další velké dík Martinusákům), tudíž jsem měla stejně velké očekávání, jako jsem měla od prvního dílu. Jenže ten požitek mi zkazilo hned prvních 30 stránek knihy. Přišel mi strašně moc uspěchaný.

Abych taky odbočila k postavám, musím říct, že Lara Jean se neustále chovala jako žárlivá přítelkyně a neustále se srovnávala s Geniveive. Oproti prvnímu dílu si to u mě pokazila. Peter byl okouzlující, ale i tak sem u něj našla chyby. Aka, když se s Larou Jean na něčem dohodnou, tak ať to taky hošánek dodrží!
A pak jsem v jeho náruči, objímáme se a líbáme a oba se chvějeme, protože oba víme, že právě teď jsme se stali skutečnými.

Velké plus knize dávám za to, jak Jenny Han skvěle popsala vztah mezi všemi sestrami Songovkami. S touto lodí půjdu dolů (Céline Dion – My Heart Will Go On). Kitty byla strašně moc fajn, a i když se Margot v knize moc dlouho neobjevovala, tak u mě vedla na plné čáře. Jen tak dál holky!

No a co ten konec?! To, že na 10 posledních stránkách všechna tajemství vyjdou na povrch a všichni si vylijí srdíčka a puf, jedno velké rozuzlení, se mi vůbec nelíbilo. Závěrem bych chtěla říci, že i když tuto love story zbožňuju, stačila by jedna kniha. Raději bych měla konec, u kterého jsem měla slzy v očích, než řvala vzteky.

TÍMTO BYCH CHTĚLA PODĚKOVAT INTERNETOVÉMU KNIHKUPECTVÍ MARTINUS.CZ ZA POSKYTNUTÍ RECENZNÍHO VÝTISKU, MOC SI  TOHO VÁŽÍM :)!
K zakoupení: Všem klukům, které jsem milovala ZDE a P. S. Stále tě miluju ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat