neděle 29. května 2016

[RECENZE] Jennifer L. Armentrout - Onyx

Onyx (Lux, #2)
KNIHA: Onyx
AUTOR: Jennifer L. Armentroutová
SÉRIE: Lux #2
ŽÁNR: YA, paranormální
NAKLADATELSTVÍ: -
POČET KAPITOL: 36 kapitol
! VAROVÁNÍ! SPOILERY Z KNIHY Obsidian
ANOTACE: Být spojena s Daemonem Blackem je na hovno. Daemon je odhodlán dokázat, že ke mně cítí daleko víc, než výplod našeho spojení. Náš vztah ale není náš největší problém. Do města přijíždí něco horšího než Arum. Ministerstvo obrany je tady. Kdyby někdo odhalil, čeho je Daemon schopen a že jsme spojení, jsem já i Daemon nadobro ztracení. A když se ve škole ukáže nový kluk s vlastním tajemstvím, věci se zkomplikují bleskovou rychlostí…

MOJE HODNOCENÍ:

Ten pocit, když si pořád říkáte, že druhé díly jsem v sériích nejhorších, ale všechno, co teď čtete, vás vede k opaku…

Abych pravdu řekla, tak jelikož jsem knihu dočetla asi před 2 týdny a teď aktuálně čtu již 5. (a poslední) díl série Lux, všechny díly se mi splývají dohromady, tak nad vám tady neprozradím nic z dalších dílů.

Každopádně, hned na začátku musím zmínit to, že nesmírně obdivuji Katy za to, jak moc se snaží odolávat Daemonovi, který to ne a ne vzdát. Věřte mi, těch OMG momentů v knize je tolik, že je vcelku marné se je jen snažit spočítat, ale jeden z těch největších OMG momentů vám samozřejmě neřeknu, je to totiž lehké jak facka. Ha, už jste navnadění? Myslím, že to uhádne každý, kdo alespoň něco ví o romantických knihách.

Další velké plus, které autorce dávám je to, že všechny nové věci, které se postupem času dozvídáme, zapadají na své místo skládačky, která se nám čím dál rozrůstá tím, že se nám v knize objeví nová protivná postava, toť Blake. Tohohle chalana jsem neměla ráda hned od začátku a hodně moc mi na něm vůbec nic nesedlo a všechno mi přišlo falešné. Už jen z toho důvodu, že měl až podezřele blízko Katy.

Druhý díl byl sice slabší než první, tudíž jsem byla trošičku zklamaná (ale tak to u mě druhých dílech bývá skoro vždy). Ale - Daemon Black opět zachraňuje den! A pokud jste si mysleli, že první díl vás zanechal s dechem v koncích, tak na tenhle si raději pořiďte dýchací přístroj ;).

2 komentáře:

  1. Nezní to jako můj oblíbený typ knížek, ale myslím, že si to napíšu do svého dlouhého seznamu "Musíš si sakra přečíst" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si myslela, že mi tato knižní série nebude sedět, ale opak byl pravdou a já jsem ráda, že jsem si konečně přečetla něco jiného než to, na co jsem zvyklá :).

      Vymazat