neděle 28. února 2016

WRAP UP - únor 2016

ÚNOR 2016 WRAP UP

books and wrapup image

Únor nebyl na čtení zase až tak špatný. Konečně jsem dočetla jednu z dlouho rozečtených knížek. Jaká pak to asi bude, co?
P.S.: Kliknutím na obrázek se dostanete na recenzi  - tedy pokud jsem jí napsala :D.
DÍVKA VE VLAKU, Paula Hawkinsová
1. února - 4. února

PŮLNOČNÍ KORUNA, Sarah J. Maasová
10. února - 12. února

KOSTIČAS, Samantha Shannonová
12. února - 20. února

NABÍJEČ, Alice Claytonová
20. února - 23. února

HARRY POTTER A KÁMEN MUDRCŮ, J. K. Rowlingová, ilustrace Jim Kay
24. února - 25. února

VELKÝ GATSBY, Francis Scott Fitzgerald
8. ledna - 25. února

2 komentáře:

  1. Tak to je krásný čtenářský měsíc! :) U mě byla bilance o něco slabší, celkem čtyři knihy, snad to bude v březnu o trošičku lepší. Miluju tyto souhrnné články a už se těším na další!
    Hezké pondělí,
    K

    (Připojuji link na moje měsíční shrnutí, kdybys chtěla mrknout :)
    http://thebooktalkblog.blogspot.cz/2016/02/mesicni-shrnuti-unor-2016.html)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V únoru jsem se snažila co nejvíce číst. 6 knih je moje maximum, co můžu za 1 měsíc přečíst :D. Děkuju za pochvalu :3.
      Na tvůj článek se rozhodně mrknu ;)

      Vymazat