neděle 14. února 2016

[RECENZE] Suzanne Collins - Síla vzdoru



KNIHA: Síla vzdoru
AUTOR: Suzanne Collinsová
SÉRIE: Hunger games #3
NAKLADATELSTVÍ: Fragment
PROVEDENÍ: Paperback
POČET STRAN: 344

ANOTACE: Proti všem očekáváním, přežila Katniss hladové hry dvakrát, ale ani poté nemá klid. V zemi Panem vypuklo povstání. Kapitol je naštvaný a chce pomstu. Kdo by měl za nepokoje zaplatit? Katniss. A co je nejhorší? Prezident Snow dal jasně najevo, že v bezpečí není vůbec nikdo… Bude připravovaná revoluce v čele s Katniss úspěšná? Cena může být hodně vysoká.


MOJE HODNOCENÍ:
Poslední díly sérií u mě skoro vždy dopadnou dobře, ale nějaké chyby se najdou. Ale ať hledám, jak hledám, v Síle vzdoru nic takového nenacházím. Vím, že spousta lidí je naštvaná, že si Katniss vybrala právě jeho (nejsem hnusná, nezkazím vám překvapení), ale vážně; dát knize jenom jednu hvězdičku právě kvůli volbě, kterou Katniss učinila, na GoodReads je opravdu hnusné.

Nebyla by to kniha, kdyby někdo nezemřel, že? Jenže těch smrtí tady bylo víc než jedna! Nevím, co se to sakra s autory děje, ale zabíjet nejoblíbenější postavy není zrovna ten pravý způsob, jak si získat více čtenářů. Jako vždy vám nebudu klofat, kdo, jak a kde kdo umře. I když, je tady jedna smrt, u které jsem byla jako kámen. Prozradím vám, tato smrt se stane skoro u konce ;). Ti, kteří četli, ví.

No, jak vidím, tak ani nemá cenu se dál rozepisovat. Peeta je pořád miláček, Katniss je Katniss (ta se slovy popsat nedá) a Galea nebudu mít nikdy ráda, smiřte se s tím. Snow je pěkný parchant, Coinová je strašně ujetá ženská; stejně tak jako celý 13. kraj. „Pár“ scén, u kterých se mi chtělo křičet beznadějí, se tady najde. „Pár“ scén, kdy jsem chtěla probrečet milion litrů slz je tady na můj vkus až moc.

A to je vše. Tato série je jediný počin, který Suzanne napsala. A co jsem slyšela, tak nic nového psát ani nechce. Slyšíte ty slzy, jak mi kapou po stole? 

2 komentáře:

  1. To jsem vůbec nevěděla, že autorka už nechce pokračovat v žádné tvorbě... Docela škoda. Já z Hunger Games četla právě pouze tento díl, předchozí dva jsem viděla zfilmované a musím říci, že se mi kniha líbila. Přečetla jsem jí snad za dva dny a naprosto splnila veškerá očekávání, která jsem do ní vložila. A Katnissina volba mě právě potěšila ;)
    Moc pěkná recenze! :)
    Hezkou neděli,
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tak strašně moc zamrzelo, že se do ničeho nechystá :(. 3 knihy prostě nejsou dost :D. Myslím, že ani nevadí, že jsi přečetla jenom Sílu vzdoru, protože filmová zpracování právě Hunger games patří mezi nejlepší, které jsem kdy viděla. Scénáristé se drželi knížek, takže podle mě nic moc nevynechali. Jsem ráda, že patříš do skupiny lidí, kterým se líbil konec, protože se jich poslední dobou moc nenajde :).
      Děkuji za pochvalu :3

      Vymazat