pondělí 4. ledna 2016

Čtecí výzva na rok 2016

Výsledek obrázku pro reading tumblr

Nemám ráda, když mě někdo k něčemu nutí. Netýká se to jenom domácích prací, úkolů do školy, ale i čtecích výzev. Nikdy jsem žádnou neudělala. Ale v pátek jsem si říkala, že když je ten nový rok :D. Výzvu jsem našla na http://www.databazeknih.cz/. Pokud chcete vědět, které knížky už jsem přečetla nebo se chystám číst, můžete najet na můj profil jak na Databázi knih i na GoodReads :).
Nebyla bych to já, kdybych si už nenaplánovala, jaké knížky si přečtu do této výzvy. Níže máte uvedené úkoly a knihy, které si pravděpodobně přečtu :).

  • Kniha začínajícím stejným písmenem jako tvé křestní jméno - Kečupová mračna, Annabel Pitcher
  • Kniha poprvé vydána v roce 2016 - Půlnoční koruna, Sarah J. Maas 
  • Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih na DK - Hra o trůny, George R. R. Martin 
  • Kniha napsána nebo inspirována skutečností - V šedých tónech, Ruta Sepetys
  • Kniha, která byla přeložena do angličtiny - Nesnesitelná lehkost bytí, Milan Kundera
  • Kniha, která má méně než 200 stran - Stařec a moře, Ernest Hemingway
  • Kniha, která byla zfilmovaná - Vlk z Wall Street, Jordan Belfort
  • Kniha, která má více než 400 stran - Kostičas, Samantha Shannon 
  • Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele) - Girl Online, Zoe Sugg
  • Kniha povídek - DivergentCzech
  • Kniha od českého autora - Memento, Radek John
  • Kniha od autora píšícího pod pseudonymem - Mechanický anděl, Cassandra Clare 
  • Kniha od autora oceněného Nobelovou cenou - Příliš mnoho štěstí, Alice Munro
  • Kniha přečtena za jediný den - Elita, Kiera Cassová 
  • Kniha s číslem v názvu - Dítě číslo 44, Tom Robb Smith
  • Oblíbená kniha tvého dětství - Alenka v kraji divů... a za zrcadlem, Lewis Carroll
  • Kniha doporučena kamarádem - Všem klukům, které jsem milovala, Jenny Han 
  • Kniha o přátelství - Krycí jméno Verity, Elizabeth Wein
  • Populárně naučná kniha - Rozbitá, Cathy Glass
  • Kniha od autora mladšího 30 let - Otka: Ošklivá tlustá kamarádka, Kody Keplinger

Pokud některou z knih přečtu, napíšu recenzi a vložím ji k určitému úkolu :).

A co vy? Přijali jste také nějakou čtecí výzvu:)?

Žádné komentáře:

Okomentovat