pátek 8. ledna 2016

[RECENZE] Cassandra Clare - Mechanický anděl


KNIHA: Mechanický anděl
AUTOR: Cassandra Clareová
SÉRIE: Pekelné stroje #1
NAKLADATELSTVÍ: Yoli
PROVEDENÍ: Paperback
POČET STRAN: 368
ANOTACE: Poté, co osiřelé Tesse Grayové zemře teta, která se o ni starala, vyplouvá dívka v dubnu roku 1878 z New Yorku do Londýna za svým bratrem Nathanielem. V přístavu na ni však nečeká Nate, nýbrž prapodivná dvojice žen, jimž se přezdívá Temné sestry. Uvězní ji v jejich domě a připravují ji pro záhadného Magistra, který ji chce získat. Při nezdařeném útěku Tessa zraní jednu ze služebných, ze které se vyklube podivná mechanická bytost. Záchrana přijde z nečekané strany – v Temném domě se objeví William Herondale, jeden z lovců stínů…






MOJE HODNOCENÍ:

NEJDŘÍV MENŠÍ RADA :)
Pokud jste nečetli nebo ještě nedočetli Nástroje smrti, tak vám radím, abyste se vrhli na knihy v tomto pořadí, abyste se vyhnuli spoilerům – Město z kostí, Město z popela, Město ze skla, Mechanický anděl, Město padlých andělů, Mechanický princ, Město ztracených duší, Mechanická princezna, Město nebeského ohně. V češtině je vydaný teprve první díl, ale ve slovenštině už vyšli všechny tři, takže pokud jste nedočkaví a aspoň trochu rozumíte slovensky, tak si je můžete přečíst. 

ZÁPLETKA
Abych pravdu řekla, prvních 30 stránek mě Mechanický anděl moc nebral. Ale postupem času tam bylo čím dál tím víc akce a zápletek, takže to byl spíše takový rozjezd. Zápletka se točila ohledně toho, kde je Tessiin bratr Nathaniel a kdo je Magistr. Nevím, jak vy, ale já jsem nečekala, že Magistr bude zrovna ON. Nebudu vám říkat, kdo je Magistr, protože jinak by nemělo smysl to číst. Buďte napnutí J.

LOVCI STÍNŮ

Pro mě nejsou lovci stínů novinkou, protože a jelikož jsem přečetla už celou sérii Nástrojů smrti, ale jelikož si z nich u skoro nic nepamatuji, jsem zvědavá, jak celá série dopadne. Každopádně, lovce stínů v 19. století jednoduše miluji. Tedy speciálně, když mají britský přízvuk a žijí v Londýně. Will je moje spřízněná duše. Nevím, jestli je to tím, že mi strašně připomíná Jace nebo tím, že miluje knihy a je prostě skvělý. Jem taky není k zahození, i když se tam neobjevoval tak často, jak jsem doufala, že bude. Ale to nevadí, ještě mi k přečtení přece zbývají 2 knihy J.





A CO JÁ NA GOODREADS? → ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat