pátek 27. listopadu 2015

[RECENZE] Kerstin Gier - Rudá jako rubín

 KNIHA: Rudá jako rubín
AUTOR: Kerstin Gierová
SÉRIE: Drahokamy #1
NAKLADATELSTVÍ: CooBoo
PROVEDENÍ: Paperback


ANOTACE: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.
MOJE HODNOCENÍ:

CESTOVÁNÍ ČASEM

Ještě nikdy jsem nečetla knížku o cestování časem. Kromě Harryho Pottera a vězně z Azkabanu. A navíc to byl jenom obraceč času. Takže pokud jste v tomto ohledu nováčci stejně jako já, tak jí vám vřele doporučuji. Není tam nic těžkého na pochopení (zatím...).

STYL PSANÍ

Nevím, jak to ta spisovatelka dělá, ale knížky Kerstin Gierové se tak jednoduše a rychle čtou. Kapitoly jsou tak akorát dlouhé, děj není nic těžkého na pochopení ani se nijak netáhne. A co je nejdůležitější, ani jedna kapitola psána Kerstininou rukou není nudná.

RODINNÉ VZTAHY

V Rudá jako rubín nejde jenom o cestování časem. Je to i o rodinném poutu, které má Gwendolyn k ostatním členům rodiny. Samozřejmě se v rodině najde někdo, kdo jí nenávidí. A to je Gwendolyniny matky sestra. Tuhle ženskou jsem nesnášela hned od první chvilky. Ale samozřejmě mě nejvíce oslovil Gideon. Holky,  pokud máte na klucích rádi, když mají v krvi cestování časem, jděte do něj :D.

P.S.: Podle Rudá jako rubín je i natočený film Rubínově červená, takže pokud chcete, mrkněte se :).



Žádné komentáře:

Okomentovat