čtvrtek 29. října 2015

[RECENZE] Nancy Gideon - Čistá krev



 KNIHA: Čistá krev
AUTOR: Nancy Gideonová
SÉRIE: Moonlight #1
NAKLADATELSTVÍ: Fragment
PROVEDENÍ: Paperback

ANOTACE: Detektiv Charlotte Caissieová je mladá a ambiciózní policistka, která netouží po ničem jiném, než zničit místního zločineckého bosse a pomstít tak smrt svého otce. Pokusí se k tomu využít jeho pravou ruku, záhadného osobního strážce Maxe Savoie. Je to však nebezpečná hra nejen kvůli tomu, že Max má pověst nelítostného zabijáka, víc zvířete než člověka, ale taky proto, že ji přitahuje víc, než by si sama. Mezitím dochází k tajemným brutálním vraždám, které směřují právě k tomuto muži... Je to příběh o zakázané lásce dvou lidí na opačných stranách zákona, neodolatelné touze o obětech, které pro ně musí hrdinové podstoupit.

MOJE HODNOCENÍ:
Už naposled jsem sáhla do sestřiny knihovny a vypůjčila si Čistou krev, do které jsem se popravdě vůbec nehrnula.

Obálka mě nějak zvlášť neuchvátila. Chlapík s rozepnutou košilí moc neprozradí. A mě ani nějak moc neuchvátí.

Když si ale odmyslím obálku a vrhnu se na děj, tak si obvykle říkám, že děj prostě nemůže být horší než obálka. Tím si teď nejsem jistá. Začátek mě celkem zaujal. Ale o Charlotte a Maxovi se to říct nedá. Tyto dva jsme poprvé objevili v nějaké 2., 3. kapitole a hned mě to zmátlo.

Myslím, že je vůči čtenářům nefér do 1. knihy série napsat větu: "Po takové době, co ho znala...", není zrovna příjemné. Nevíme, jestli mezi nimi již dříve nebylo jiskření nebo jakou mají společnou minulost. I jejich "první rande" se mi zdálo uspěchané. A vůbec, celá kniha mi připadala uspěchaná.

Charlotte byla kapitola sama o sobě. Nikdy nevíte, co udělá příště nebo jakou má náladu. A max? Ten se choval, jako by nevěděl, komu má věřit - jestli Leagrovi nebo Charlotte. A když jsme u Charlotte... jeho city k ní se měnily jako na horské dráze. Nejdřív je na ní naštvaný, ale hned co to dořekne, jde k ní domů.

ZÁVĚREM - Pokud si chcete přečíst hroznou knihu s příliš uspěchaným dějem, tak do toho. Jinak nemá cenu se do knihy pouštět, rozebírat charakteristiku postav a vůbec, si jí kupovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat